آرامش روحی در سفر
مشاوره روانشناسی
آرامش روحی در سفر
پنج شنبه 27 شهريور 1396 ساعت 10:0 | بازدید : 410 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

2وسایل-کافی-برای-سفر.

آرامش روحی در سفر

  • آرامش روحی در سفر چگونه فراهم می شود ؟
  • چه وسایلی برای سفر لازمند ؟
  • وسایل کافی برای سفر چقد می تواند در آرامش روحی در سفر موثر باشد ؟

وسایل کافی برای سفر ، مسافرت شما را آسان تر ، شیرین تر و بی دردسر تر می کند و آرامش روحی در سفر را برای شما فراهم می نماید  . عمر انسان کوتاه است . باید با شور و شوق و به فراوانی سفر کنیم .

هنگامی که یک طراح با استعداد معماری داخلی به دانشکده ی تحصیلات تکمیلی می رود معمولا جعبه های مقوایی پر از اشیای جور واجور ، جعبه های تزئینی ، ستون های چهار گوش ، گل ، کتاب ، کاست موسیقی و شمع هایش را با خود می برد .

زمانی که هم اتاقی جدیدش بعد از او وارد اتاق می شود ، معمولا تعجب می کند که چطور این همه وسیله را با خود به سفر آورده است . بعضی ها اینطورند با تمام تجهیزاتی که می دانند برایشان لازم است سفر می کنند چون آرامش روحی در سفر برایشان از هر چیزی مهم تر است .

 

وسایل کافی برای سفر 3

 

یک زوج وقتی برای ماه عسل به مسافرت رفته بودند ، تمام لباس هایشان را که دوست داشتند با خود بردند . آن ها فک می کردند که  لباس ها یقینا بیشتر از نیازشان باشد  . اما شما نمی دانید هوا چگونه خواهد شد  یا چه چیزی با روحیه ی شما متناسب است .

 

وسایل کافی برای سفر اسبابی برای آسایش و آرامش روحی در سفر

گرچه خرد به ما توصیه می کند خودمان را در لا به لای بار و بندیل دفن نکنیم ، اما بعضی عاشق وسایلشان  هستند و سفر را دوست دارند . آن ها هر وقت سبک سفر می کنند ، پشیمان می شوند . پس از اینکه اطرافیانشان به آن ها می گفتند که وسایل زیادی را برای سفر با خود می برند تصمیم گرفتند در مسافرت های بعدی سبک تر سفر کنند .

همین زوجی در که بالا گفتیم در مسافرت اخیرشان ، بسته بندی سبکی داشتند ، که فقط برای پنج شب و روز کافی بود . با خوش بینی امیدوار بودند  روزها آفتابی و شب ها گرم باشد ، اما با هوایی به شدت بارانی ، سرد و همراه با وزش باد روبرو شدند .

 

آرامش روحی در سفر

 

آن ها می بایستی به جای لذت بردن از موزه یا یک کافه ، بخاطر آب و هوا به بازار می رفتند. برای خرید یک بادگیر زشت خاکستری با کلاهی که باید در تمام ایام بر سرشان می بود ، پولی اضافی پرداخت کنند . اگر لباس بارانی دلخواهشان همراهشان بود ، چقدر راحت تر بودند و با تغییر امور احساس بهتری داشتند و شیک پوش تر هم بودند . اگر آماده باشید ، خوشحال ترخواهید بود .

 

مشاوره تلفنی راهنمای شما برای کسب آرامش روحی در سفر

اگر به یک مسافرت خاص می روید ( مثلا ماه عسل ) و اهل تجهیزات و وسابل کافی برای سفر هستید ضمن اینکه دوست دارید راحت و آسان سفر کنید و در پی آرامش روحی در سفر هستید ، می توانید به راحتی با یک تلفن به مرکز مشاوران هیروو ، مشاوره تلفنی داشته باشید و با خیال راحت و ایمن از هرگونه کم و کاستی در سفر برای وسایل ، سفر خوبی را تجربه کنید . برای این کار می توانید با شماره تلفن ۹۰۹۲۳۰۵۹۸۳ تماس برقرار کرده و از خدمات مشاوره در زمینه ی کسب آسایش و آرامش روحی در سفر و مسافرت و سوالات دیگر بهره مند شوید .

یا به سایت www.heiroo.com مراجعه کنید.

 

آن چه فکر می کنید ممکن است . لازم شود ، همراه خود ببرید .  همواره با یک فرهنگ لغت با جلد کاغذی مسافرت کنید  . مثلا اگر خانم باشید با خود روسری ، جواهرات ، ساعت سفری ، لباس شنا، بارانی و یک چتر بردارید . قبل از ورود به یک کشور بیگانه مقدار کمی از پول رایج آن کشور فقط چند سکه به اندازه ی اجرت باربری که وسایلتان را در فرودگاه حمل کند همراه خود داشته باشید . اضطراب را کاهش می دهد .

 

 

اگر زندگی ، آرامش و آسایش برایتان مهم است ،سفر کنید .

یک شغل با انگیزه داشته باشید ؛ فرزندانی به دنیا آوردید ؛ یک حیوان خانگی داشته باشید . اگر گلدان گیاه دارید به آب نیاز دارید، یک کتاب خانه ی شخصی داشته باشید ؛ مهمانی شام برگزار کنید و اشیای بی روح را فقط به دلیل آن که دوست دارید جمع کنید .

 

وسایل کافی برای سفر 4

 

زیبایی هایی دور خودتان که خودتان ایجاد کرده اید ، روح شما را تقویت می کنند . با خود بگویید من زمان کوتاه و زودگذری در این سیاره حضور دارم . علاقه ای به چشم پوشی از لذت های مادی ندارم . هنگامی که آخرین نفس خود را کشیدید ، دیگر نمی توانید هیچ یک از اشیایی که موقتا در اختیار دارید ، همراه خود ببرید .

اکنون تنها زمانی است که لذت بردن از این مایملک شما را خوشحال می کند . هرگز از مسافرت با وسایل کافی پشیمان نمی شوید .

 

مشاوره روانشناسی

برای مشاهده مطالب بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

منبع : مشاوران هیروو




موضوعات مرتبط: روانشناسی , جوان , خانواده , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 826
بازدید کل : 40517
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران هیروو و آدرس heiroo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 160
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 826
:: بازدید سال : 3314
:: بازدید کلی : 40517